Bu Blogda Ara

31 Mart 2014 Pazartesi

Hayal perdemde zaman ve ben şair


Hayal perdemde zaman
Çile yumaklarında sevgim var bana bakan
Deniz gibi çalkalanmayan kelimeleri kalemim ile gönlümdür yazan
Hislerimde duru mısralara koşan
Hüzün ’süz şehirlerde şiirler yazan
Hayal perdemde ben ve zaman
Kelimesiz’lik diyarına kelimeleri sevgi ile yazan
Gökyüzünde kayan yıldızlar gibi gönüllere akan
Hayal perdemde ben ve zaman ve şiirlerim
Hayal perdesinde gerçekleri yazan bir şair ve sevgim
Şiirler yazıyorum mutluluk ile gönüllere dolan
Susmuyorum
Ben sussam da mısralarım susturtmuyor
Yazıyorum
Dertli dizelere mısralara aşkı ekliyorum
Sancılara duyguları iliştiriyorum
Mahkûm duygulara gülümsemeler katıyorum
Hece ’siz sözlere anlam katarak şiir haline getirerek
Aşkı sevgiyi hisleri katıyorum
Şair yazdıkça yaşar
Okundukça yaşar
Yazmazsa da yaşar
Okunmazsa da yazar
Okuyucularının düşlerine şair koşar
Koşar yazar
Coşar yazar
Düşer yazar
Yazar bakar
Bakar hissiz kelimelere hislerini katar
Düşlere yüreğinin renklerini katar
Hecelere rüyalarını katarda yazar
Gönüllerde şiir ile yaşar
Pişmanlığın telaşlı kararlarını katmaz da yazar
Okuyucularına gönlündeki aşkı katarda yazar şair
Yüreklerdeki yangınları yazar bir bir
Renksiz utanç dolu kelimelere renk katarak
Utanç dolu kelimelere edep katarak yazar
Çocukların kuyruğu olamayan uçurtmalarına mısralardan kanat takar
Gönül yükü olanların yükünü alır şair
Güzellikler dolu gönlünden bakar
Düş görmeyen âşıklara düşler yazar
Susmuş dillere dil katar
Yurtsuz gönüllere yurt yapar
Sevmelerin imkânsızlığına ışıktır şair
Hayal perdemde ben ve zaman
Şiirlerim ve ben şair her an
Mısralarımla okuyucularının gülen gözlerine bakan
Okuyucularının gülen gözlerinde gezen ve yazan

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç