Bu Blogda Ara

11 Mart 2014 Salı

Konuşamıyorum Sensiz


Aşk kavuşmak mı
Evet
Aşk kor ateşte yürümek mi
Evet
Aşk kendini bilmek mi
Evet
Gönülsüz müsün
Evet
Aşkı bilmezsen olursun gönülsüz
Sensiz aşk olur mu
Sevgili sensiz olur mu
Aşk sizsiz olur mu
Hayır
Konuşamıyorum sensiz
Kelimeler düğümleniyor boğazımda
Kelimeler kayboluyor
Nefes alamıyorum sensiz ve aşksız
Sadece yazıyorum seni yüreğime
Dilim lal olmuş ben sensiz
Aşk bensiz
Ben aşksız ve sensiz
Aşk bizsiz
Gönlümün ucundaki ince sızı
Hayatımın yönü divan sazımım dili
Aşkı yaratan Rahman
Aşk ve sen
Canımsın canıma can katan
Dünyamsın dünyama dünya olan
Gülümsün gönlüme neşe saçan
Sonsuzlukta yol arkadaşım olansın
Ömür boyu sürecek aşk gülümsün
Hasret dolu yollar bitecek
Gül bahçesinde buluşacağız
Aşk ile senli çiçekler açacak
Aşk hiç bitmeyecek
Aşk bitmeyendir
Ahirete göç ederek sürendir

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç