Bu Blogda Ara

9 Nisan 2014 Çarşamba

TORUNUM SULTAN AKDAG


TORUNUM SULTAN AKDAG
orunum kristal bir çiçek gibi doğdu düşlerimize
nun gelişi ile rüzgâr tatlı bir esinti ile esti gülüşlerimize
abbim Rana gözleri ile bize bir gül demeti verdi bakışlarımıza
nutulmaz gelişi hürmet gülüşü gibi güldü çiçeğim
e hoş şefkat kokusu ile canımıza bir ömürdü Rabbimde dileğim
nutulmaz güzel günleri yaşayacaksın uyu bebeğim
enekşe kokulu yanaklarını öpüyorum gamzeleri açan gönül çiçeğim

ultandır torunumun adı sevgi sunan yüreği ile geldi
nutulmaz şekerden tadı tenini koklamam için güldü
ayık ismi ona kaldı sanki ayın on dördü
adı sanki şekerden baldı yüreğim bir ömür onu koklayacak diye güldü
nnesi desen ona candı hayatının neşesini kocaman kocaman öptü
urdan bezenmiş kokusu odayı sardı

ldım kucağıma nurdan bir can ile doldu kucağım
albimin yarısı ona bandı oldu artık yavrucağım
ünya durdukça güzellikle canına can katsın gönül sazın
ğlayan gözlerim onunla güldü çiçekler açtı artık o benim gönül yazım
üzel yüzünle gamzelerinle ile ömrümüze güldün güzel gönül kanadım
                         Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç