Bu Blogda Ara

2 Ekim 2014 Perşembe

Ayrılığın Meçhul Sokağında

Ayrılığın Meçhul Sokağında



Ayrılığın Meçhul Sokağında
Kalbimin kurak iklimlerinde seni arıyorum
Lal olmuş ruhumla tövbe bakışlarımla bakıyorum
Can çekişirken dilimde heceler konuşamıyorum
Sen kayıp ülkemin şehrinde ben peşinde eşkâlini arıyorum
Tüm yokluğunla bende yok oluyorum kayıp ülkemin sokaklarında
Kurşun adres sormazmış saplandı yüreğime kimsesizliğinin sokakların da
Sensizliğimle yıkıldım kaldırım taşlarının üzerine
Kanımda sen aktın can çekişen hecelerim aktı
Tövbe bakışlarımın tecellisi olmayan kavuşmaları aktı
Kapandı gözlerim kifayetsiz kalan ayrılığın meçhul sokağında
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç