Bu Blogda Ara

31 Ekim 2014 Cuma

Bir nefeslik dünyada

Bir nefeslik dünyada

Bir nefeslik dünyada


Aşkın çilesi gibi bana sarıl aşkım
Uçarken aşkın rüzgârın da saçların
Yüreğimi iklimlere götüren saçların gibi
Savur gönlümü aşkın fethine doğru

Aşk ile açan çiçekler gibi açıl gönlümde
Al götür beni kerem eyle aşkın yolunda
Al sürükle beni gamın dertli bakışlarında
Aşkın gönlünü sarışı gibi sar beni gülüşünle

Bağrıma hançeri sokan ihanet bakışları
Aşkın yolunda bekleyen nefessiz aldanışları
Aşk dolu dünyayı virane edenlerin adımlarını yok eden
Aşkın vuslat ile buluşturan Aşk’ın alın yazısı gibi gel aşkım

Kul Mehmet derki aşk ki umudun gülünü açtıran
Gel aşk ile sar beni kefen beni sarmadan
Bir nefeslik dünyada kin nefret gönülleri alt etmeden
Aşk ile sevelim birbirimizi cehennem ateşine düşmeden
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç