Bu Blogda Ara

25 Haziran 2016 Cumartesi

Gönül Şiirlerine Anacak Ulaştım Şimdi


Biraz geç doğmuşum varamadım yanına
Âşık Fehmi Güre varamadım zamanına
Âşık gönlüne katamadım gönlümü anına
Gönül şiirlerine anacak ulaştım şimdi
 
Gözü nurundan eksikmiş Âşık Veysel gibi
Halkın gönlüne aşkıyla girmiş eren gibi
Aramış hak gönülleri bulmuş veren gibi
Gönül şiirlerine anacak ulaştım şimdi
 
Hak gönül aşığı olmak çileli imiş
Halk gönlünde kalmak ne güzel imiş
Bizde girmek istesek çok zor imiş
Gönül şiirlerine anacak ulaştım şimdi
 
Bin bir çileyle yaşamış öf dememiş
Candan sevmiş cananına ermemiş
En sonunda başka bir gönüle girmiş
Gönül şiirlerine anacak ulaştım şimdi
 
Ne güzel demiş Âşık Fehmi Gür
Çakırdikenin de gonca gül olmaz
Sarrafın elinde altın pul olmaz
Bildiğimiz karga şen bülbül olmaz
        Baharı bilmez yazı bilemez         
 
İnsan ömrünü şiirle ölümsüzleştirmiş
Hayatın her dilimini ne güzel söylemiş
Kul Mehmet’im bunları hiç bilmemiş
Gönül şiirlerine anacak ulaştım şimdi
Mehmet Aluç-Kul Mehmet
 
 

Sitedeki yazıların tüm hakları ve sorumluluğu yazı sahiplerine aittir. Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi davranışlara karşın yasal işlemlere başvurulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç