Bu Blogda Ara

17 Temmuz 2016 Pazar

Türkiye'm Bu Gür Sesinle Haykır


 
 
 
Türkiye’m bu gür sesinle haykır
 
Darbeye hayır diyen Türkiye’m bu gür sesinle haykır
Haykır darbeciler yok olsun artık imanla fışkır
Darbeciler korkudan titresin tıkır tıkır
Gür sesinle vatan bayrak iman sesinle gerçeği haykır
Memleketim olmayacak yer demir gök bakır
 
Türk milleti vatanı için ölmeye hazır
Sen ey zalim istediğin kadar kıçından bağır
Millet senin sesine olacak elbet sağır
İhanetinin bedeli de elbet olacaktır ağır
Memleketim olmayacak yer demir gök bakır
 
Sen olamazsın nefretinle gönüllere vezir
Sensin dünyadaki en rezil gönlü dolu kir
Fikrinle içinde taşıdığın yüktür ey beygir
Milletimizle yolumuz iman kardeşlikle bir
Memleketim olmayacak yer demir gök bakır
 
Ey Pensilvanya da yaşayan kalmamış sende iman
Perişan etmeye çalıştın kalacaksın perişan
İslam’da kardeşkanı akmaz haramdır ey anlamaz
Artık bundan sonra cehennemde seni paklamaz
Memleketim olmayacak yer demir gök bakır
 
Kul Mehmet’im imanlı milletim duasıyla her an
Duası vatan millet bayrak bunu bilir Yüce Rahman
Kabul eyledi Rahman zalime çiğnetmedi her an
Milletim ayakta sokakta bunu gör bil anla ey hayvan
Memleketim olmayacak yer demir gök bakır
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Sitedeki yazıların tüm hakları ve sorumluluğu yazı sahiplerine aittir. Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi davranışlara karşın yasal işlemlere başvurulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç