Bu Blogda Ara

3 Ağustos 2016 Çarşamba

Bende Çoktur

Aç gönül tülünü



Bende Çoktur

Gamzelerin sineme saplanan oktur
Seni sevmekten başka çarem yoktur
Gel sarıl sineme bu can aşkıyla senindir
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur

Gezdiğim tüm yollarım sana çıktı
Bu gönlüm zaten hep sana açıktı
Gamzendeki oklar sinemi dağıttı
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur

İzin ver oturayım gönül kapının önünde
Sana binlerce aşk sözleri söylerim gönlümde
Uzatıyorum sana koklasan gönül gülümde
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur

Hayır demenin bana yok bir faydası
Vuslata ayrılık kapısı açmanın nedir manası
Gönlüme izin verme ne olur ağlamasın olası
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur

Her gün karşıda beni süzersin
Süzersin de gamzelerinde ne hoş gülersin
Yanına yaklaşınca neden kaçar gidersin
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur

Seven sevdiğine gönül kapısını açmaz mı?
Gönlündeki aşkla gönlünde tartılmaz mı?
Gönülde tartıldıktan sonra sarılmaz mı?
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur

Gel kaçma kaçınca pişmanlığınla ölürsün
Seni ne çok sevdiğimi ayrı kalınca görürsün
Söyle bensiz nasıl yaşar sen bensiz göçersin
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur

Gezmekten bıktım nereye gideyim
Aç gönül kapını içeriye gireyim
İste bu gönlümün tapusunu vereyim
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur

Karşıdan görünce seni seveceğimi sezdim
Bir gönüle giremedim hayatımdan bezdim
Seni üzecek söyle ben ne söz söyledim
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur

İzin ver gülüşünden alayım izin sana geleyim
Gözlerine söz geçir bana tatlı baksın ister ki öleyim
Al gönlümdeki tüm aşk çiçeklerini al sana vereyim
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur

Gönülde saklıdır aşkla gönül işleri
Görünce sevdiği belli olur gülüşleri
Ayrılık kapısını açmayalım zordur yürüyüşleri
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur

Söyleyecek sözüm kalmadı lisanda
Hayır mı gelir bana sen gönülde susanda
Gamzesinde ok mu olur güzel insanda
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur

Aç ey güzel gönüldeki tülünü
Göster bana gönlündeki aşk gülünü
Göstermezsen sen gör benim ölümü
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur


Kul Mehmet’im dua için açtım elim Mevla’ya
Onu yaz dedim gönlümle bu semaya
Bizi kavuşturmadan gelmesin Azrail canım almaya
Koklayacağın aşk çiçekleri bende çoktur
Seni sınamaktı gayem ey kul Mehmet

Açtım gönül tülümü bakarken eyle merhamet
Gönlümde binlerce aşk çiçeği var uzan al sana zahmet
Bende de koklayacağın aşk çiçekleri daha çoktur
Mehmet Aluç © Kul Mehmet







Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç