Bu Blogda Ara

20 Ekim 2016 Perşembe

Hasrete Doğru Koşuyordun


 hasret ile ilgili görsel sonucu
Severken seni ben sen saçlarına benden habersiz
Söylesene sevgilim sen ayrılığımı örüyordun
Beni bir sevgili değil sen yabancı gibimi görüyordun
Ben sana yaklaştıkça sen benden geri kaçıyordun
Gözlerim gözlerine ellerim ellerine değmeden
Ben sana daha bir defa sevgilim canım demeden
Ben sana yaklaştıkça sen benden kaçarak
Hasrete doğru koşuyordun

Saçlarının kokusunu nede çok severdim
Gözlerindeki bakışla ben sanki denizlerde yüzerdim
Bana güldüğünde ben deliler gibi gülerdim
İsmimle bana hitap edince ben kendimden geçerdim
Gözlerim gözlerine ellerim ellerine değmeden
Ben sana daha bir defa sevgilim canım demeden
Ben sana yaklaştıkça sen benden kaçarak
Hasrete doğru koşuyordun


Geri dönersen eğer bir daha bakmam yüzüne
Artık hiçbir değer vermem artık senin sözüne
Gidişin gitti gücüme sözlerim gitse de gücüne
Ne sen ne de ben artık dönemeyiz o eski güne
Ben sana daha bir defa sevgilim canım demeden
Ben sana yaklaştıkça sen benden kaçarak
Hasrete doğru koşuyordun

Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç