Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2017 Pazartesi

Gülüşünde Vatanı Gördüğüm




Bayrak dalgalanır üzülme şehadete kavuşan yiğidim
Gidişinle bayrak coştu yüreğimize koştu bu neydi bilmediğim
İçimizde hain çıktı bizim ekmeğimizi yiyen namert hain alçak
Vatan sana minnettardır yiğidim gülüşünde vatanı gördüğüm

Vatan bayrak düşmedi yiğidim namert hain alçak düştü
Gönülde imanla vatan sevgisi bir anda kardeşliğe dönüştü
Bunu gören namert hain alçak eyvah dedi kalmadı üstünlüğü
Vatan sana minnettardır yiğidim gülüşünde vatanı gördüğüm

Çelik iman dolu göğsü tank tüfek mermi deler geçer mi
Ey namert hain alçak bir Amerika Avrupa sana yeter mi
Davamız iman vatan bayrak sevgisi bu bizde hiç biter mi
Vatan sana minnettardır yiğidim gülüşünde vatanı gördüğüm

Milletin iman dolu sinesi destan yazmaya hala devam eder
Kumpas kaos kargaşa iman vatan sevgisini  sanmayın deler
Ortada işte haliniz nefretinizle olmuş işte bin beterden beter
Vatan sana minnettardır yiğidim gülüşünde vatanı gördüğüm


Mehmet Aluç / Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç