Bu Blogda Ara

10 Ocak 2014 Cuma

Düşlerimde Beni Hep Sen Sarsaydın


Gece gündüz sevgi ile açan bir gül olsaydın
Gönül bahçende aşk ile öten bülbül ben olsaydım
Sana sırılsıklam aşk ile kollarına sarılan ben olsaydım
Başımı omzuna yaslayan hep ben olsaydım
Çölde susuz dudağına yağmur yağmur yağan ben olsaydım
Susuzluğunu gidermek için pınarlarda içtiğin sular hep ben olaydım
Gönlüme güneş gibi doğan hep sen olaydın
Başımı küçük bir çocuğu okşar gibi okşayan hep sen olsaydın
Düşlerimde beni hep sen sarsaydın
Nakış nakış aşkı yüreğime işleyen sen olsaydın
Gözlerimde bakan bakışlar hep sen olsaydın
O güzel bakışlarınla seni sadece seven ben olsaydım
Gökyüzünde sadece senin için uçan kuş ben olsaydım
Uçarak yüreğine her gün ben konsaydım
Aşkın vadisinde yalnızca seni kollarıma sarsaydım
Gülen yüzünde gülen gülüşün hep ben olsaydım
Tatlı gülüşünle öptüğüm hep sen olsaydın
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç