Bu Blogda Ara

21 Şubat 2014 Cuma

SENİ SON ANIŞIM


SENİ SON ANIŞIM
Dün sabaha karşı seni düşündüm
Sana seslendim yüreğimden iki büklüm
Seni hissetmeyen zerrem kalmadı çözüldüm
Nereye baksam seni gördüm
Yolların bitiminde seni bekledim
Yollara dökülmüş düşlerimde seni aradım
Göremediğin her yerde sen ben vardık
Ama burada yalnız ben
Orada ise yalnızca sen vardın
Çığlıklarımı sana duyuramadım üzüldüm
Çığlıklarını duyamadım
Düğüm düğüm düğümlendi yüreğim
Gizlice benden kaçışın
Anlamsızca yakışın
Varsın artık serçeler uçmasın
Şiirler gönlümden düşsün
Saatin akrebi yelkovanı çalışmasın
Sen yoksun zaman dursun
Ya da bu çılgınca gelmeyişin gelişinle son bulsun
Ya da ben gelmeyişinle
Yüreğimde seni son anışım olsun terk edişinle

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç