Bu Blogda Ara

28 Şubat 2014 Cuma

UMULMAZ ZAMANDA


UMULMAZ ZAMANDA
Yar beni terk etmeyi aklına koymuş
Yar siz gönlüm alabora olmuş
Ayrılığın acısı yüreğime oturmuş
Yar gidince de hayatım alt üst oldu
Donmuş kokmuş
Benliği ile kudurmuş yüreğime bunu hak etmiş
Tutuşmuş yüreğim yârin hayali ile yok olmuş
Bakmayın yüzüme suçlu gibi dik dik
Terk edildim ayrıldık işte
Uyanmam için atın bana bir çimdik
Yar işte dediği dedik
Bizde fazla bir şey mi dedik
Az gülüşelim sevişelim dedik
Beklenmedik tepki verilir mi şimdilik
Boynumuz yüreğimiz Allah’a şükür dimdik
Beklenmedik tepki verdi bilinmedik
Çıktı bir anda ayrılık karşıma
Anlayamadık
Acıyı hapis ettik benliğimize olmadık
Bir anda neler oldu ise hiç anlayamadık
Yandıkta anlayamadık
Bilmem ki artık ne günlere kaldık
Sevgi aşk oyuncak oldu şaşırdım kaldım
Ağzım yüreğim açık kaldı ben attım geri adım
Yar kaçar koşar adım
Çıktı karşıma umulmaz zamanda yandık
Yandıkta nefsimize arzumuza uyduk kaldık
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç