Bu Blogda Ara

1 Mart 2014 Cumartesi

Sarıl Bana Sımsıkı


SARIL BANA SIMSIKI
Sarıl bana sarılmanın sıcaklığı kalsın yüreğimde
Öp beni dudaklarım da buselerinin tadı kalsın
Bana sevdiğini söyle içinde kalmasın
Duyayım billur sesinde yüreğime ferahlık olsun
Susma konuş aşk mısraları aksın dillerinde
Küskün bakışlara bakmayalım hayata kendimize
Yaklaş bana kokunu koklayayım
Ciğerlerim kokunla bayram etsin
Yolumuzda çalılar dikenler yok olsun
Yüreğimizde şüphenin izi kalmasın
Yarının gülümseyen haberini bugünden günlerimizde
Gözyaşı olmasın
Saçlarında ayrılığın yeli esmesin
Ellerinde ayrılığın kapanmayan acıları ile kapanmasın
Sarıl bana sımsıkı
Yarınlarına sarılıyormuş gibi
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç