Bu Blogda Ara

2 Mart 2014 Pazar

BEKLE BİR TANEM BENDE GELECEĞİM


BEKLE BİR TANEM BENDE GELECEĞİM
Buradayım bekliyorum
Aşk kıyısının kenarında
Yüreğimi sana ısmarladım
Bekliyorum suskun adım adım
Artık hiçbir şey sormuyorum
Dalgaların sahile vurması ile bekliyorum
Sessiz çığlıklarla yalvarırken yüreğimden yüreğine
Seni haykırıyorum son nefesimle alabildiğine
Belki delicesine
Belki de yüreğimden derinden derine
Seni özlemle bekliyorum özlemin derinlemesine
Belki bu sözlerim sana saçma gelecek
Gelecek çünkü sen benim gibi beklemiyorsun
Hasret özlem nedir bilmiyorsun
Aşka kavuşmanın özlemi ile yanmıyorsun ondandır
Hep sana Aşk’a kavuşma özlemiyle atıyorum kendimi kıyıya
İçinde hayalini gördüğüm dalgalara bakıyorum çıldırasıya
Oldum olasıya
Seni sevdim sevesiye
Hep bu sahillerde tepeden aşağısaya
Kıyılardayım uzun uzatasıya
Ben düşlerimi yineliyorum her sahile geldiğimde
Dalgalara baktığımda seni gördüğümde
Yenilenen bir umut huzmesi ile coşuyorum
İşte karşıdasın yürüyorsun bana doğru görüyorum
Sana koşuyorum
Doyasıya sana sarılmak için
Yüreğimi yüreğinde birleştirmek için
Bir an için bana bakmıyorsun
Bilmem ki ne için
Bu hesapta ne için
Bak bari eski günlerin hatırı için
Yüce Rahmanın hakkı için
Aşkımızın hatırı için
Benim sahilin kıyıların hatırı
Benim hatırım için
İbreti âlem için
İçin için bak bakmıyorsun niçin
İki el bir baş için
İki kulak bir dil için
Dön de bana bak
Bakmıyorsun süzülerek gidiyorsun
Bir anda unuttuğumu hatırlıyorum gülüyorsun
Hatırlıyorum
Ötelere gittiğini kısa bir süre için
Sahile benim için geldiğini anlıyorum o an için
Zamansız ötelere gittiğini hatırlıyorum bir an için
Kara toprağa ellerimle verdiğim o günü hatırlıyorum
Beni beklediğini anlıyorum
Ötelerde hayaline bakıyorum
Sahile kıyılara dalgalara vuruyor hayalin sessizce ağlıyorum
Hayalinde olmazsa ben nasıl katlanırım hayata bilmiyorum
Bekle bir tanem bende geleceğim
Beklediğine değecek
Bende geleceğim
Sevdiceğim
Mehmet Aluç


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç