Bu Blogda Ara

27 Haziran 2014 Cuma

Kara k/ömür külleri arasında geçti ömrüm


Kara k/ömür külleri arasında geçti ömrüm
G/özlerim madende göçüğe rehin
G/özlerinle bakma bana
Karanlığımı karanlık madeni anlayamazsın
Anlayamazsın çaresizliğimi
Soğuk yalnızlığımı
Bir ağaç yaprağının dalı gibiyim
Yer altına girince bir an kuruyan
Yeryüzüne çıkınca bir an yeşeren
Bir açlığın yangınında
Açgözlü taşeronun
Kasasında kayboldum ben
D/al gibi göçük geçiyor üstümden
K/an gözlerimde bir dilim ekmek
Son nakaratım sizi ekmeksiz bıraktığım
Yaralı yüreğim ile ezilirken göçük altında
Hüsran yok taşeronun gözünde
Sadece karanlığımda zindana gömülme korkusu
Onu da hal eder ensesi kalın
Kasasında kanlı emeğim ile dolu para ile hal eder
Ben sizsiz göçük altında kaldım
Ezgilerim ekmeğim boğazımda takılı kaldı
Kaybolmadığımı sayın
Yaşıyorum cennette sizi bekliyorum
Yüreğim gitti sayın ruhum ile sizinleyim
Karanlığa alışığım ben madenciyim
Mezarımda karanlık değil cennet nuru ile dolu

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç