Bu Blogda Ara

26 Haziran 2014 Perşembe

Kuramadığı Hayallerin Mezarında Ölsün-2-


Kuramadığı Hayallerin Mezarında Ölsün-2-
Gül dudakların ile dudaklarımdan öpmeyeceksen,
Gönlüme umut ışıklarını eklemeyecek isen
Sensiz paramparça olmuş yollarımda yürümeyecek isen
Vuslatı bana çok göreceksen eğer
Beni sürgün hasretin kucağına atacaksan eğer
Çek git öyle ise bırak ölüm öpsün
Beni sımsıcak kolların ile sarmayacaksan eğer
Çek git uzaklaş bırak kara toprak sarsın kollarına

Ağlayan gönlümün feryadını duymayacaksan
Çığlık sensiz isyan feryatlarımı duymayacak isen
Issız zindanlarda sensiz sancılar içinde kaldığımı görmeyecek isen
Bırak matemler duysun gönlümün feryadını
Ağlayan gözyaşlarımın içindeki sensizliği görmeyeceksen
Çek git öyle ise gözyaşlarımı çaresiz ıstıraplar görsün

Beddua ediyorum sanma sakın sevgili
Hasretin hançeri yüreğini param parça etmiş
Mecnun kerem gibi çöllerde seni arayan
Kalbi sensiz taşlaşmış yüreğimin duasıdır bu
Aşk susayan gönlümün feryadıdır bu
Vuslata varmayan gönül aşksız neylesin hayatı
Bırak kuramadığı hayallerin mezarında ölsün
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç