Bu Blogda Ara

15 Haziran 2014 Pazar

O Benim Babamdı


İşte o adam dağ gibi olan benim babam
Bu benim babam
Emeği dökülmüştü yollara
Kırık dökük
Toplardı yollarda elbisesi sökük dökük
Ben kaldım boynu bükük
Elbiselerin kaldı yırtık sökük
Zaten yıkıktı beli bükük
Dertlerin çoktu sendin içine çökük
Hiç yapmazdın aç gözlülük
Yüreğin dağılmıştı bölük pörçük
Hiçbir zaman olmadın burnu büyük
Hep Rahmana ederdin tefekkür
Hasretin yakar kavurur
Alnın açık gittin Allah’a şükür
Geceleri rüyamda gülen yüzün gözükür
İşte o adam benim babam çok şükür
O benim babamdı hep beni düşünürdü
Olsa da elbiseleri yırtık dökük
O benim babamdı gitti beli bükük
Arkamızda sessizce bakındı
Sessizce elimizden alındı
 Biz kaldık boynu bükük

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç