Bu Blogda Ara

11 Temmuz 2014 Cuma

Aradım tüm sokaklarda




Vefayı aradım tüm sokaklarda
Girdim çıkamadım çıkmaz sokaklar da
Güneşe baktım saatlerce
Akşam gökyüzüne baktım bulamadım

Aşk dolu yüreklerde feryat
Seven gözlerde gözyaşı
Mazi dersen darmadağınık
Vefayı aradım tüm sokaklarda

Kaybolunca ismini vermişler sokaklara
Firakları hasretin kor alevi sarmış
Seher yeline karıştım vuslatı aradım
Hazan dikenleri sarmış sönmüş gitmiş

Bu acı sızıyı gönüllere nasıl işledik
Ezelden gelmeyen bir acıyı nasıl kabullendik
Gülen gözlere çaresizliği nasıl nakış nakış işledik
Bilen var mı diye tüm yolların çıkan sokaklarına yürüdüm

Kaldım yolcusu olmayan yolların dilsiz yollarında
Umudun gülen gözlerini aradım bulamadım
Oturdum yolcusu olmayan yolların ortasına
Son demimde bu canı alacak ölümü bekledim
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç