Bu Blogda Ara

19 Aralık 2014 Cuma

Can Arapkir’in Güzeline

Can Arapkir’in Güzeline

Malatya’dan çıktım yola
Arapkir’de verdim mola
Arapkir’de bir güzel sevdim
Oda bana yar olmadı san kim
Öldüm de bittim o güzeli sevdim
Can Arapkir güzelini

Malatya’nın güzelleri güzel olur
Arapkir’in üzümleri tatlı olur
Sevdalı olur güzelleri
Sevdim de bana yar olmadı san kim
Tükendim de bittim o güzele vuruldum
Can Arapkir’in güzeline

Bana ismini söylemez
Gel dediğimde gelmez
Gözaltında süzer sevdim demez
Sevdim de bana yar olmadı biraz
Eridim tükendim can evimden vuruldum
Can Arapkir’in güzeline

Dedi işim var acele
Canımı verdi sanki ecele
Dedim bana ismini hecele
Dedi söyleyemem böyle acele
Sen düşün artık sen hecele
Can Arapkir’in güzeli

Dedim mezarımı kaz
İstersen bağır dedi avaz avaz
Önce beni gönlüne yaz
Olma dedi böyle haylaz
O an utandım sanki biraz
Can Arapkir güzeli karşısında

Uzaklaştı benden yavaş yavaş
Gözlerimde hemen aktı yaş
Dedim olalım seninle arkadaş
Dedi seninle ben kuramam bağdaş
Ben istemem dedi arkadaş
Bana yar de sonra sus de gönüldaş sonra yoldaş
Can Arapkir güzelim

Gönlüm o an tutuştu
Sanki bey dağından ateş düştü
Döndü bana candan baktı
Dinlemedim öptüm yanağından kaşın çattı
Oda öptü yanağımdan gönlümde kuşlar uçtu
Gel gidelim dedi buradan çaktırmadan
Can Arapkir güzeli gözaltından gözaltından
Mehmet Aluç©

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç