Bu Blogda Ara

19 Aralık 2014 Cuma

Umman Umman Yol Almışız



Bak elli beşe geldi benim yaşım
Hala akar bak durmaz gözüm yaşım
Güzelliğe güzellik katmaktır uğraşım
Birde baktım bir arpa yol almamışım

Yol dostu bulup gerçeği haykıramadım
Bir gönle girecek gönül aradım bulamadım
Girdiğim yol uçurummuş düştüğümde anladım
Birde baktım bir arpa yol almamışım yolda kalmışım

Tarihimde Ertuğrul gazi ile kardeşim
Mevlana Yunus… İle ben yoldaşım
Cenk eden fatih ile gönüllerde sırdaşım
Birde baktım umman umman yol almışız

Mevlana Yunus yoluna bağlı kalmışım
Gönüllere girmek için çok çabalamışım
Geceye gündüzü katıp yola çıkmışım
Birde baktım derya deniz yol olmuşuz

Fuzuli nesim şiirde yol taşım
Yazdım çizdim olmadı ağrıdı başım
Şiir yazarken edebimde eğdim ben başım
Birde baktım mısra mısra şiirlerde edebiyat olmuşuz

Gönül seven yobazlık nedir bilmez
Gönüle girmek isteyen yalan nedir söylemez
Hakka yürüyenin gönlünde iman tükenmez
Birde baktım gönüllerin kapısını açan yol olmuşuz

Kul Mehmet’im bu şiiri nasıl yazmışım
Çağlar Abdal kardeşimden şiirinden ilham almışım
Gülümseyen gönlünü şiirime katmışım
Birde baktım gönlümde umman umman yol almışım
Mehmet Aluç

Not: Bu Şiirim Çağlar Abdal: GARDAŞIM/Ne deyim şiirinde ilham alınarak yazılmıştır.



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç