Bu Blogda Ara

22 Mayıs 2016 Pazar

Anlayamadım

Düşündüm bana neden uzanmadı hiç elin
Seni sevmiştim bana olmuştun sende gelin
Beni sevecektin sen neden küstün sen bana
Bunu anlayamadım çileni çektim durdum

Aynı his duygularla yola çıkmıştık oysa
Keşke bu yaptıkların hepsi numara olsa 
Beni yeniden sevsen yüreğim senle dolsa
Bunu anlayamadım çileni çektim durdum

Madem sevmiyordun sen neden gönlüme girdin
Yaşarken bu dünyada beni neden öldürdün
Allah rızası için neden hiç güldürmedin
Bunu anlayamadım çileni çektim durdum

Yoksa  ben söylesene  seni boşa mı sevdim
Sen seviyorsun diye boş yere mi ben güldüm
Kaderim dedim razı oldum seni hep sevdim
Bunu anlayamadım çileni çektim durdum

Olsa olsa imtihan budur dedim hep sevdim
Gülmen için gönlümde olanı sana verdim
Gözlerimle gönlümle yansa da kabul ettim
Bunu anlayamadım çileni çektim durdum

Kul Mehmet’im mağdurum tatlı gülümsetmedin
Allah rızası için neden hiç güldürmedin
Neden hep sevdiğimi bildin biraz sevmedin
Sen  beni sevmesen de ben seni inan sevdim

Mehmet Aluç– Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç