Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2016 Pazartesi

Başka Kime Koşarım

 
Rabbim bana verdin bu ol dizleri
sana vardırmazsa ben ne yaparım 
bedenime verdin gönül  dilleri
seni anmazsa dil ben ne yaparım
Rabbim senden başka kime koşarım
 
gönlüm yanar seni aşkınla ister
karalanmış gönül içinde defter
bu aciz kulun hep affını ister
Rabbim senden başka kime varayım
 
Hu diyeyim Rabbim sana geleyim
günahım çok senden af dileyeyim
yandım senden başka gören olmadı
Rabbim senden başka kime varayım
 
Rabbim Rahmetle secde denizine sen daldır
beş vakit nur namazın baldan daha tatlıdır
kul mehmet'i secde de merhametine vardır
Rabbim senden başka kime koşarım
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç