Bu Blogda Ara

8 Mayıs 2016 Pazar

Hala Sana Koşuyorum

 
Gözlerim de akar hüzün sanki çeşme
Giderken sen mi açık bıraktın bilmem
Gizli gizli değil ağlarım aşikâr
Nice anlar sana baktı seni gördü bu gözler
Şimdi anlar mı sözler çaldıkça ayrılık bestesini
 
Bu kadar güzel yapmışsın ki bu ayrılık bestesi
Notaları mısraları yüreğimi yakar
Çılgın gecelerde hep seni hatırlatır sinsi sinsi
Dinledikçe gönlüme şiir olursun hece hece
Seni düşünürüm hala her nedense bilinmez
Terk edip gittin amma ben unutamadım
 
Hasretin tuzağına yakalanıyorum ben gündüz gece
Sanki o gözlerin hasretin içinde gizli bana bakıyor
Hasrete yalnızlığa yürürken korkuyorum
Kendime hâkim olamıyorum ağlıyorum ben hala
Yüreğim karalar bağlarken üşüyorum tir tir
Hasret seni bana getirir diye hala bekliyorum
 
İnsan hasrete koşarken gülümser mi ben gülümsüyorum
İçinde sen varsın biliyorum sana kavuşmak için koşuyorum mütemadiyen
Yağmur rüzgârla boğuşurken terk edemiyorum bilmem neden muamma
Belki benim gibi ağlamanı istemiyorum
Hata yaptınsa düzeltmeni isterim hissediyorum ben
Ayaklarım koşma dese de gönlüm koş diyor sana koşuyorum
 
Gözlerimde akan her damlada sen varsın
Ağlamazsa gönlüm çatlayacak söz dinlemiyor
Hasretle geceler gündüzler rüzgârla seni bana fısıldarken
Hasret beni seninle yoğururken yeniden senle oluyorum
Belki sana çılgın sözler gibi gelecek bu sözlerim seninle sensiz böyle oluyorum
Kollarım açtım rüzgâra beni sana getirmesi için arkama aldım sana uçuyorum
 
Yıkmasın içimizi hasretin karı boranı susuzluğu
Aşkı sensiz daha güzel anlıyorum sende anlamışsındır biliyorum
Gözlerin sanki ufukta beni anlarken görüyorum gülümsüyorsun adeta
Acaba aşkta hasret mi hakikat hasret ’siz kalmamak mı bu âlemde anlamsızlık
Ben neler konuşuyorum hayret ederken kendime hala sana koşuyorum
Aç kolların hasret içinde sevdiğim var ben onunla olmak istiyorum
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Sitedeki yazıların tüm hakları ve sorumluluğu yazı sahiplerine aittir. Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi davranışlara karşın yasal işlemlere başvurulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç