Bu Blogda Ara

13 Temmuz 2016 Çarşamba

İnsanlığa Çağrı Hiç Biter mi?-1-


             
Düşün dedi kimdir veren
Kimdir var eden
Ömür hayat veren
Kimdir ömrüne gönlüne gül seren
Kim dedi yalnızlık yakışmaz
Birlik olmadan yaşanılmaz
Dedi dedi kim dedi kime dedi
Âlemlerin Rabbi Yüce Allah C.C. dedi
Al dedi Nur Kur’an’ı Nur Nebiyi
Al gönlüne bunlarla imanı
Dedi dedi kim dedi iman et dedi
Âlemlerin Rabbi Yüce Allah C.C. dedi
Nur Kur’an Nur Nebi dedi
Gel dedi gel de gül dedi
Sana bunlar gerekli dedi
Nura Gel dedi
Unutma ahdi dedi

Kâinata Rabbim diller verdi onlar ne dedi
Güneş her doğan batar dedi
Batan her batan yeniden doğar dedi
Yaz ayı kış ayı ne dedi
Açan solar solan tekrar açar dedi
Hastalık sıhhatle şifa bulur
Şifa bulan yine hasta olur dedi
Bu sefer şifa derman olmaz
Ecel derman olur gelen gider dedi
Bunları hep biz Kullar için Yüce Rahman dedi
Nur Kur’an Nur Nebi dedi
Âleme dil verdi âlemde söyledi uyanın dedi
İnsana kurtuluş için çağrı hiç bitmedi
İnsan peki ne dedi
Helal var iken haramı yedi
Çağıran hani yok dedi
Görmedim anlamadım elimden tutan yok dedi
Kime dedi
Bana mı dedi
Yok, yok sana dedi
Hayır, canım bana niye desin
Bak şu karşıda gelene dedi
Kedi geldi ciğeri yedi
Ciğer bitti kavga bitmedi
Ömür için iman geldi
Kul kaçtı gitti
Gelen gitti
İmanla giden huzurla dirildi
İman etmeyenin pili bitti
İmanla şarj etmedi
Pili bitti

Sanmayın ecel ile hayat bitti
İman etmeyen bitti
Bitti denildiği anda bitmezmiş
Bitiş anıyla diriliş başlarmış iman eden kul gülermiş
Elini imana uzatmayan gönlüne ömrüne almayana
Diriliş fayda etmezmiş
Kullara dedi gönüllere dokunmayın
İnsan canı mukaddestir acıtmayın
Gönüllere ben uğrarım yıkmayın dedi
Kim dedi yıkmayın dedi
Gönülde iman olmadan yaşanılmaz
Sevmeden kul hayat olmaz dedi
Dedi dedi kim dedi kime dedi
Âlemlerin Rabbi Yüce Allah C.C. dedi
Al dedi Nur Kur’an’ı Nur Nebiyi
Al gönlüne bunlarla imanı dedi
Dedi dedi kim dedi iman et dedi
Âlemlerin Rabbi Yüce Allah C.C. dedi
Nur Kur’an Nur Nebi dedi
Gel dedi gel de gül dedi
Sana bunlar gerekli dedi
Nura Gel dedi
Unutma ahdi dedi
İnsan yine gelmedi
Bana sanki lazım değil dedi
Dedi de halt etti
Nefis şeytan yüreğini bin yerden deldi  
Yine gelmedi
Kime dedi bana mı dedi
Yok, yok sana dedi dedi
O da hayır bana da demedi
Galiba bak şu karşıda gelene dedi dedi
Soruların saçmalığı ile saçmaladı
Cahilliğin kör karanlık kuyusuna indi
Nefis şeytanın atına bindi
Nefis şeytan dünya malı ile az gıdıkladı insan az güldü
Gözleri ışıldadı hepsi benim mi dedi
Nefis şeytan sırıtarak içten de salak dedi sonra
Evet, elbet senin dedi
Az yürüdü elini uzattı hakkı olmayana uzandı biraz sonra
Ecel göründü eyvah bittim dedi
Yanıldım dedi
Ne ettim ben dedi
Sordukça sordu cevabın kıymetini bilmedi hiç dinlemedi
Dinlemedi dinlemedi işte yokluğa koştu
Yokluk içinde gitti bitti
İman eden dinleyen cennete huzurla gitti
İman etmeyen dinlemeyen
Cehennemde locasına gitti
Sonunu da alev içinde kimse görmedi
Onu bir daha hiç kimse ne halde bilmedi
Mehmet Aluç-Kul Mehmet
Devam Edecek İnşallah,
devamı az sonra,
ya da arkası yarın.

Sitedeki yazıların tüm hakları ve sorumluluğu yazı sahiplerine aittir. Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi davranışlara karşın yasal işlemlere başvurulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç