Bu Blogda Ara

16 Aralık 2013 Pazartesi

BU YAYLADA GEZEN GÜZEL




BU YAYLADA GEZEN GÜZEL
Bu yaylada gelen güzel ne güzel endamlı'dır yakar öyle
Kudretten her türlü renge boyanmış gezer bu güzel yaklaş şöyle
Böyle güzel görmedim karşıdan süzer ne güzel böyle
Koşup gideyim boynuna sarılayım kalayım öyle
Bu yaylada acep kızar mı bana, bir ömür beni sever mi böyle
Kanatsız melek midir hep gezer öyle
Eğer beni canı gönülden severse
Gönlümde destan olur severim gönlüm peşinde gelirse
Arşı alada kuşlar sevinir aşkımıza severse
Kalbimde üstün olur canı gönülden öperse
Salınarak geliş ah ne güzel
Yakar bağrımı aşk ile geçer
Ceylan gözleri sineme ok eyler geçer
Hayatımın anlamı olur canı gönülden sararsa
Eğer gönlüme sultan olur oturursa
Aşk ile severim yoluma neşe ile koşarsa
Yürekten derdime derman için sararsa
dermana merhem olursa
Yüreğinden öperim yüreğimi önüne sererim
Beni canı gönülden severse.
Mehmet Aluç©




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç