Bu Blogda Ara

22 Eylül 2014 Pazartesi

Hancı Nerede kaldı cacığım

Hancı



Hancı
Cacığım gelmedi hancı yoksa hıyar mı kalmadı memlekette hancı
Tansiyonum düştü fırlamadan yetiştir cacığımı çekmeyeyim ben sancı
De haydi ver karar var mı hıyar yok mu yoksa yok mudur yakın komşun bahçıvancı
Sancıların göbeğindeyim elimin tersi ağırdır yetişsene be hancı

Ben cacık isterken sen getirirsin bana kan kırmızısı üzüm suyu ey hancı
Sen babamı tanımazsın oda benim gibi bir eski küheylancı
Ben diyorum küheylancı sen anlıyorsun nerenden bilmem diyorsun borazancı
Ben burada yazdım destanı sen hala getiremedin bir cacığı be hancı
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç