Bu Blogda Ara

21 Eylül 2014 Pazar

Sanki Mavi Bir Serçe Gibi Geldin Gönlüme Kondun

Sanki Mavi Bir Serçe Gibi Geldin Gönlüme Kondun


Sanki Mavi Bir Serçe Gibi Geldin Gönlüme Kondun

Sen senden öteye geçerek pırıl pırıl kalbinle yüreğindeki sevgiyi çekinmeden sakınmadan bana ve insanlara sunman ne kadar güzel sevgilim, ben sana imreniyorum ve sana yetişemiyorum bu konuda.

Aydınlık sunan sözlerinle alıp mutluluğun deryasında uçuran kanadın ile sen bir tanemsin sevgilim.

Belki sen olmasaydın ben çarpık bu şehrin sokakların da sevgiden aşktan habersiz yalnızlığın ve acıların girdabında boğuluyor olacaktım.

Sanki mavi bir serçe gibi geldin gönlüme kondun, beni bu acıların yalnızlığın girdabında beni esir eden sevgisizliğin zindanın da hatta çarpık bu şehrin sokakların da kurtardın gönlüme yüzlerime gülümsemeler ektin sevgilim.

Sanki bana gelirken sende bunlardan mustariptin galiba evet evet, sende benim gibi yalnızlıktan değil yalnızlığı yaşatan insanlardan kaçıyordun.

Sen ve ben beraberce dış dünyaya değil gönül kapılarımıza doğru gözlerimizi açtırdık. Teşekkürler ediyorum sevgilim karşıma çıktığın bir mavi serçe gibi gönlüme konduğun için.

Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç