Bu Blogda Ara

27 Eylül 2014 Cumartesi

Sahte Sevgi Yansımaları

Sahte Sevgi Yansımaları


Sahte Sevgi Yansımaları

Şimdi uzaklardasın ne olur bir duysam sesini
Bir hissetsem sımsıcak nefesini
Hayaline dokunmak değil dokunmak isterdim canlı cismine
Pusuda bekleyen ayrılık ile oldun dost, gözyaşı içinde bıraktın beni
Ah kirpiğinin ucuna ayrılık konmuş bakarken içtim zehrini
Zehri sundun gittin bakmadın ardına içtiğim değil ki bebe aspirini
Sende bir yanlış söze kandın gittin sendeki de mübarek deve kini
Bende şimdi tutamıyorum sensiz geçen zamanı
Betonların altına gömdüm senden bana kalanları
Yalan maskelerin ardına saklanmış sahte sevgi yansımalarını da sildim kalbimde
Şimdi sende uzaktasın bende uzaktayım çizilmiş ruhlarımız ile baş başayız artık
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç