Bu Blogda Ara

7 Aralık 2014 Pazar

Uzaklara Gitsin




Gönül dediğin sevdiğine bağlanır
Gönül ister ki yar ile ömür bitsin
Akan derelerde her gün yıkanır
Kin nefret başın alıp uzaklara gitsin

Sazın tellerine aşk ile dokun
Şeytanın gözüne çomaklar sokun
Ak ellere al kınalar yakın
Kin nefret başın alıp uzaklara gitsin

Gam kervanına yüküm atamam
Nazlı ceylanım olmadan yatamam
 Dünya malına dostumu satamam
Kin nefret başın alıp uzaklara gitsin

Sevda tepelerinde gezesim geldi
Nazlı yârin ak göğsünde yatasım geldi
Ölüm anı gelmeden sarasım geldi
Kin nefret başın alıp uzaklara gitsin

Aşk ile vardım yârin kapısına
Gönlümü bıraktım hemen yanına
Bıraktım kendimi saran kollarına
Kin nefret başın alıp uzaklara gitsin

Yârin yanında hürmetim ağır
Karşı yayladan o yâri çağır
Bülbüller ile yar ismini gönlüne yazdır
Kin nefret başın alıp uzaklara gitsin

Yanımızda esik olmasın dostumuz
Dostun önüne serilsin gönül postumuz
Ayrı olmasın gittiğimiz yolumuz
Kin nefret başın alıp uzaklara gitsin


Kul Mehmet var git yârin yanına
Ak tenini sar candan seven canına
Otağ kur nazlı yârin gönül hanına
Kin nefret başın alıp uzaklara gitsin
Mehmet Aluç


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç