Bu Blogda Ara

5 Ocak 2015 Pazartesi

Ol aşk ile seven bir kul

Ol aşk ile seven bir kul

Ol aşk ile seven bir kul

Ey sevgilim ses ver kulak ver içimdeki seninle yanan aşk dolu çağrıma… Terk edenlerden olma çekip gitme.

Buz dağı bakışınla bana bakma, aşk ile içimdeki karları eriten bakışınla bak bana.

Gönlümün avuçlarında aşk sunduğum kar beyaz sana, okyanusların çırpınışında batmasın bakışların, aşkın denizinde gezsin sevgiyle bakan bakışların.

Titremesin bana uzanırken gönül elin, bana hasreti sunma sakın avuçlarında nazlı gelin.

Aşktan kaçarak kendini de beni de yakma, gel yudumlayalım aşkı bir yudumda doya doya nefretine uyma kanma. Yoksa çok büyük olur kayıplarımız…

Sana varmaya ulaşmıyor elim dilim deme sakın, bak gözlerine gönlüne ondan sonra karar ver sonradan etrafına bakın kararını ver güz güzeli…
Gönlüme düşmek için gönlündeki aşk çırpınmakta, gör bil anla öldürtme gönlündeki tap taze aşkı.

Gel etme aşksızlığı kabul
Ol aşk ile seven bir kul
Beden değil mi eskiyen bir çul
Açık olsun aşka ait yol

Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç