Bu Blogda Ara

5 Ocak 2015 Pazartesi

Sen Ol Hecemde

Sen Ol Hecemde

Sen Ol Hecemde

Aklımdasın yine sen şiirler yazarım ben
Gönlünde çıkan okla vurdun beni gönlümde
Mısralarım içinde gönlümde gezersin sen
Şiirler senle güzel sen ol benim ömrümde

Gönlüme düşen yıldız gibi sende güzelsin
Şiirlere sığmayan sen kalbime özelsin
Kitaba sığmayacak kadar hece neşesin
Şiirlerim seninle güzel sen ol çevremde

Salına salına sen gelsen benim yanıma
Hayran olsam ben sana gülsen benim canıma
Kara gözüne sürme çek gel benim yanıma
Şiirlerim seninle güzel sen ol ömrümde

Sana aşkım demekle açsın benim güllerim
Gözün içine bakıp geçsin benim günlerim
Sen bir anda olmazsan yanımda ben özlerim
Şiirlerim seninle güzel sen ol düşümde

Kul Mehmet’im anlamsız şiirler sana yazmam
Aşkın içine acı kahırdan kuyular kazmam
Vicdanım yastığımdır gönülleri hiç kırmam
Şiirlerim seninle güzel sen ol hecemde
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç