Bu Blogda Ara

4 Ocak 2015 Pazar

Rahmet seni neylesin















Dünyadan murad alan bana bir şey söylesin
Bağları gülistanda benim mi haberim yok
Güneş titrer didarım mah gönlünü eylesin 
Öfkeyle dolu gönlüm zaman beni neylesin
Kapısına varmazsan Rahmet seni neylesin


Seherde kâinatı dinle sen seyran eyle
Gül bülbül için nasıl açar goncaya söyle
Ömürdenen bir fasıl gelir geçerde böyle
Öfkeyle dolu gönlün zaman beni neylesin
Kapısına varmazsan Rahmet seni neylesin


Yalan dolanla ömrün söyle heba olduysa
Kapat artık kapıyı haram ile dolduysa
Yalan dolan ne yapsın ömrün bir an solduysa
Öfkeyle dolu gönlüm zaman beni neylesin
Kapısına varmazsan Rahmet seni neylesin


Günde beş vakitte hep okunur nurlu ezan
İman yoksa gönüller yaşarken olur mezan
Elbet bir gün sanada elbet kurulur mizan
Öfkeyle dolu gönlüm zaman beni neylesin
Kapısına varmazsan Rahmet seni neylesin


Kul Mehmet’im selamın olsun dostun üstüne
Koyun postu değişme sakın tilki postuna
Hakikatle sen bağlan candan gönül dostuna
Öfkeyle dolu gönlüm zaman beni neylesin
Kapısına varmazsan Rahmet seni neylesin

Mehmet Aluç
Düzenleme:Harun Yıldırım

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç