Bu Blogda Ara

2 Ocak 2016 Cumartesi

Bahar Bakışlım




   
   Ben seni umut diye gönlümün toprağına ektim, papatyalar gibi açtın gönlümde, o mis kokunla dünyamı mis kokan güllerin kokuları ile dünyamı sardın, dünyanın em mesut aşığı ettin. Özlediğim mutluluk duraklarında beni sevince mutluluğa boğdun sevgilim.
Issız sokaklar da ben kaybolmuşken beni sende bulmama izin veren beni bulmamama yardım eden sen mavi gözlüm seni sevme cesaretini yüreğime gülüşü ile bana bahş eden nur yüzlüm seni senden fazla benden fazla seviyorum ve sende bunu biliyorsun nur yüzlüm, nur gönüllüm… Aşkları bir masaldan ibaret bilirdim meğerse öyle değilmiş gerçekmiş bu dünyada yaşanırmış bu gerçeği sen bana gösterdin ve yaşattın nur yüzlüm nur bakışlım.

   Kalbimde yarınların cesetleri kokmaya yüz tutarken, o nur elini uzatarak yeniden beni gülümseten seni çok ama çok seviyorum, sen sevilmeye layıksın, sen gönülleri seven düşeni tanımasan da bir bakışta tanıyan gülümseyen baharımsın, gönlüme baharları estiren bahar çiçeklerini diktiren bahar bakışlım, beni gözlerinin bahar mevsimlerinde gezdiren, gönül sarayına sultan yapan seni çok ama çok seviyorum ve bunu biliyorsun ve bana hep gülümsüyorsun… Seni bana gönderen ve yoluma çıkaran Yüce Allah’a, binlerce kez şükürler olsun, sen gibi güzelin gönlüne merhameti aşkı yerleştirdiği ve beni gönlüne almana izin verdirdiği için, binlerce kez Şükürler olsun Yüce Allah’a.

   Gönlümde yazdığım çizdiğim yarınları tek başına cansız sessiz yaşamaktan korkan bana, yarınlarımı yeşerten benimle yaşamayı kabul eden sana minnettarım nur yüzlüm, gül bakışlım.Yarınsız telaşlarım beni uçuruma atarken beni o sımsıcak gönül eli tutan, kendine mutluluğa çeken sana nasıl teşekkür edeceğimi biliyorum ve her gün yanağına buseleri bu nedenle konduruyorum ve sende bunu benden önce biliyorsun ve sende yanağıma buseler kondurarak beni bahtiyar ediyorsun nur yüzlüm ,Rabbim ömrümden alsın sana mutluluk dolu yarınları gülümseyerek yaşatsın nur bakışlım,gül kokulum.Seni ama çok ama çok seviyorummmmmm………

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç