Bu Blogda Ara

2 Ocak 2016 Cumartesi

Gözü Karam.



Gözü karam nar tanem gül tanem
Bir tanem
Yine seninleyim
Sensiz bu günde
Ah o zamansız gidişin
Beni candan sevişin ve seni özleyişim
Fayda etmiyor artık
Çare dersen yok artık
Yüreğim hasretinde kurudu
Adımlarım sensiz atmaz oldu
Hatıraların mutfağında
Hala seni yaşıyorum sensiz
Gözü karam nar tanem gül tanem
Bir tanem
Sen beni benim kadar sevmesen de
Ben seni benden fazla seviyorum
Hala seni yaşıyorum
Bir adım kala mutluluğa mutsuzluğa koşan biz
Bizdeki bu anlamsızlığı anlamayan
Ayrılığın kapısını bir anda açan
Kara kışta soğukta kalıp titreyen donan biz
Yaz mevsimine
Kırda açan çiçeklere hasret kalan biz
Aşk bizden yanaydı
Biz kimden yanaydık
Aslında yan yanaydık
Birbirimize bakışandık
Şimdi ayrılıkla yok olan biz
Hala ben hatayı ararken
Sen kaybolup gittin yüreğim yanarken
Başucumda hasreti bırakıp giderken
Gözü karam nar tanem gül tanem
Bir tanem
Yine seninleyim
Gözlerindeki aşkı ararken
Sen şimdi neredesin
Kiminlesin
Vedaları bir bir ben boğarken
Vuslatı ararken
Gözü karam nar tanem gül tanem
Bir tanem
Yine seninleyim

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç