Bu Blogda Ara

14 Şubat 2016 Pazar

Haydi, Az Gülümse Bana, Gamzende Çiçekler Açsın.



Haydi, Az Gülümse Bana, Gamzende Çiçekler Açsın.

Hayatın Başlangıcına ve sonuna nasıl sahip değilsek onu değiştirerek yönetemiyorsak, kendimizi değiştirmeden insanları değiştirmeye başlıyoruz. Sana ben binlerce kez söyledim aşka da müdahale etme takip et git peşinde, tıpkı hayatı takip edip peşinden gittiğimiz gibi.

Bırak aşk kalbimize hassas dokunuşu ile dokunsun, gülümsetsin gülüşü ile.
Bırak uzak geçmişin sisli hatıralarında gezinmeyi, uzat bana ellerini bugünün silinmez müziğin nağmeleri kulaklarımızda raks ederken bizde onu mırıldanırken, gel seninle güneşe doğru aşkla yürüyelim. Silinmeyen hatıralarda el ele olalım.

Aşka dair ne varsa beraber gönül gönül’e yaşayalım, sen ben ayrılık korkusunu yaşamadan, haydi az gülümse bana, gamzende çiçekler açsın.

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç