Bu Blogda Ara

2 Temmuz 2016 Cumartesi

Gurbette Yine Geliyor Bayram


 
Gurbette yine geliyor bayram
Boş kapıyı eyle artık sen seyran
Kapıyı çalan olur mu bu bayram
Gurbette şehirde böyledir bayram
 
Büyük şehirde gurbette herkes kaçar bir yana
Tatil için harcanır onca para yana yana
Bayramda bir can dokunur mu bu cana
Gurbette şehirde böyledir bayram
 
Bekle ey kul birisi çıksın meydana
Bu bayramda da kimse gelmez diyorum sana
Sen insanlık derdine yan yana yana
Gurbette şehirde böyledir bayram
 
Her bayramda böyledir günümüz
Birkaç dost aramazsa yalnız geçecek ömrümüz
Açarken gönüllerde kurudu neden gülümüz
Gurbette şehirde böyledir bayram
 
Çocukluğum da mahallemiz şen neşeli nur yağardı
Komşuluk vardı her komşu ziyaret edilirdi
Akrabalar gelir onlara gidilirdi
Mahallemizde cennet gibiydi her bayram
 
Yeni elbiselerimiz olmazsa da bayram güzeldi
Bir yeni lastik ayakkabı ile herkes gezerdi
Herkes arefe günü mahalle için ekmek pişirirdi
Mahallemizde cennet gibiydi her bayram
 
Biz çocuklar için hazırlanırdı harçlık
Onu sevinçle verirlerdi olsa da yokluk
Olan olmayana verirdi işte buydu bolluk
Mahallemizde cennet gibiydi her bayram
 
Kul Mehmet halimiz böyledir söyleyeyim
Başım alıp hangi diyar illere gideyim
Çare arayıp bulmak var iken nasıl gideyim
Gurbette daha güzel bayramlar olacak biliyorum
O günleri ben görmezsem de görecekler var biliyorum
 
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç