Bu Blogda Ara

2 Temmuz 2016 Cumartesi

İşte Muradına Erdin

 
 
Çıktım pencerede sevdiğin yâre baktım
Baktım gönlümü gönlünün içine kattım
Kattım gittim yakından gözlerine baktım
Baktım seni seviyorum dedim de kaçtım
 
Aşk dolu bir güne erdi işte her günün
Günün aşk ile doldu işte sende güldün
Güldün sevdiğin gözünde kendini gördün
Gördün kendini işte muradına erdin
 
Vardın karşısına aşkımla dedin sana geldim
Geldim al gönlümü gönlüne kat işte dedim
Dedim gülen gözlerinde kendimi gördüm
Gördüm sevdiğime aşkla seni seviyorum dedim
 
Günden güne dedim sana karşı artıyor aşkım
Aşkım ile seni görmezsem ben oluyorum şaşkın
Şaşkın şaşkın gezerken biliyorum bana gönlün yatkın
Yatkın gönlümle gel gireyim gönlüne olayım aşkın
 
Açılır dedim her gülüşünle gönlünce cennet gülü
Cennet gülü aldım kokladım sanki daha önce bendim ölü
Ölü gezerken aşkınla canlandım bırakmam sen gibi gülü
Gülü gülü gönlümün gülü sen sevmezsen say beni ölü
 
Al gönlüne gönül kaleminle yaz beni sen gönlüne
Gönlüne gireyim aşkı okut tane tane bu ömrüme
Ömrüme ömür ol gönlümdeki cevheri sereyim önüne
Önüne serdiğim gönlümle dönelim biz hakkın yönüne
 
Sensiz artık benim ömrüm gülen kaderim
Kaderim sensin benim nasıl isyan ederim
Ederim bir aşk seninle ben mutlu mesut gülerim
Gülerim hak yoluna ben seninle aşkımızla giderim
 
Günahkârım bilirim tövbe ile nisyan günahlarımı silerim
Silerim dünyaya ait ne varsa seni gönlüme eklerim
Eklerim gece gündüz sen seversen bende gülerim
Gülerim gülerim seni bir ömür boyu severim
 
Seninle akıbet mutluluğa doğru uzanır
Bu miskin gönlüm seninle silkelenir uyanır
Uyanır gönlüm yaşarız hayatın mükemmelini gören kıskanır
Kıskanır âlem bizi bizim gibi olmak için bizimle canlanır
 
Aşk olmazsa ne var acep bu yalan dünyada
Dünyada sana sundum aşkımı sende gördün o anda
O anda gönlüm sensiz yaşamaya üzülür bu cihanda
Bu cihanda aşksız ölümüyüz yaşıyor muyuz bilinir bir anda
 
Aç kollarını beni sar gönülde açma yarayı
Yarayı açarsan saran bulamam yıkılır gönül sarayı
Gönül sarayında senin için kurdum saltanatı bozmayalım arayı
Arayı arayı ben buldum seni yıkma gönlümdeki senli sarayı
 
Kul Mehmet’im açtı kollarını sevdiğim sardı beni
Beni sardı hakkı hayat aşkıyla sanki doğdum yeni
Yeni gördüm sanki cihanı sevince candan beni
Beni an içinde binlerce kez aşk deryasına gönderdin aleni
 
Mehmet Aluç-Kul Mehmet
 
Hakkı hayat: doğruluk ve insaf sahibi, bir insana ait olan şey

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç