Bu Blogda Ara

14 Ağustos 2016 Pazar

Ah Gülşen Az Biraz Gülsen


Az Gülşen az biraz gülsen
Gülsen de gönlüme girsen
Seni gönlümde görsem
Seni candan ben sevsem
Gül gülüm gül biraz gül yanağı kiraz
Yanağından kiraz az ver biraz
Eksilmez verirsen bu yaz
Al ismimi gönlüne kaz
İsmin Gülşen benimle sen hep gülsen

Ah Gülşen ah Gülşen
Ben şiir okusam sen gülsen
Şiir dinlemeyi okumayı sevdiğini söylesen
Gelip gönül sarayıma girsen
Seni sevdiğimi ah bir bilsen
Benimle bir ömür boyu gülsen
Kollarıma gel sarıl desen
İsmin Gülşen benimle sen hep gülsen

Ah Gülşen ah Gülşen
Benimle sen evlensen
Bana biricik sevgilim desen
Dudaklarında öpücüklere beni öpsen
Öpsen öpsen beni sevsen
Gönlüme gülleri diksen
Kul Mehmet’i hep güldürsen
Şiirlerini sana yazarken hep şiir gözlerinle baksan
 Şiirler gibi gönlüme gülümsesen
İsmin Gülşen benimle sen hep gülsen
Mehmet Aluç © Kul Mehmet



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç