Bu Blogda Ara

14 Ağustos 2016 Pazar

Ah Neriman Neriman


 Neriman
Ah Neriman Neriman
Hayat senin benim gibi yalan
Bak bizden geriye ne kalan
Yalan yaşarsak kalır yalan
Aşkı yaşarsak aşktır kalan
Gönlümdür seni bulan
Nalan olma Neriman
Ol bana gönlüme derman
Yaz gönlüme binlerce ferman
Sevmezsem seni kaç o zaman
Ah Neriman Neriman
Koş da gel kollarıma dolan

Ah Neriman Neriman
İsterim her gün beni kollarına almanı
Benimle zamanı doldurmanı
Beni severek yanımda oturmanı
Canımın canı demeni banimle yatmanı
İsterim Neriman ah Neriman
Hayat seninle benim gibi olmasın yalan
Aşk ile dolduralım o geride olsun kalan
Koş da gel kollarıma dolan

Ah Neriman Neriman
Sensiz geçmiyor zaman
Zaman çektiriyor aman
İstediğim yanımda olman
Sensiz hayat çok yaman
Ağlamak istiyorum zaman zaman
Aşk sevda biz olmayalım yalan
Ah Neriman Neriman
Koş da gel kollarıma dolan

Ah Neriman Neriman
Kul Mehmet seni yazar her zaman
Gözlerindir bana bakan
Gönlümü aşkındır yakan
Bana sensin aşkla koşan
Ah Neriman Neriman
Sensiz geçmiyor zaman
Yanımda ol lütfen her zaman
Yoksa deli olacağım bilmem ne zaman
Aman aman Neriman beni sev her zaman
Ah Neriman Neriman
Koş da gel kollarıma dolan
Mehmet Aluç © Kul Mehmet






Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç