Bu Blogda Ara

30 Ekim 2016 Pazar

Akar Gözüm Yaşı



Nazlı yârim eğme sen bana o hilal kaşı
Seni candan severken eğdirme sen bu başı
Tertemiz aşkımıza değdirtmeyesin nazar
Eğdirirsen bu başı akar gözüm yaşı

Sevdim seni gönülde gücüme gider küsmen
Razı gelmez bu gönlüm karşımda beni üzmen
Razı olmaz bu gönlüm sen bir an gülmezsen
Eğdirirsen bu başı akar gözüm yaşı

Gücüm yetmez eririm hilal kaşın kaldıramam
Yıkılırım ben o an yüzüne ben bakamam
Anlatmak istesem de gönlüme anlatamam
Eğdirirsen bu başı akar gözüm yaşı

Gülmek sana yakışıyor sen her zaman yârim gül
Gülmezsen ben yanarım geriye kalır bir kül
Seni güldüren seven olmak isterim herkül
Eğdirirsen bu başı akar gözüm yaşı

Kul Mehmet’im ben bunu yazarken çok üzüldüm
Yazması düşünmesi çok zor neden düşündüm
Hilal kaşım eğersen gülmezsen ben ölürüm
Eğdirirsen bu başı akar gözüm yaşı

Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç