Bu Blogda Ara

3 Kasım 2016 Perşembe

Gidemezsin


beni terk edip gidemezsin ile ilgili görsel sonucu
 
Gitmek istesen de öyle çekip bende gidemezsin
Beraber yaşıyoruz aynı çatı can altında bilmelisin
Benimde bir canım var sen gibi duygularım var insanım
Canın istediğinde çekip gitmek istesen de gidemezsin
 
Birbirimizi severken hasrete koşmayacağız demiştik
Beraber severken ayrı duyguların esiri olmayacaktık
Sensiz bensiz bir hayat bizi yıkar demiştik ayrılmayacaktık
Canın istediğinde çekip gitmek istesen de gidemezsin
 
Her arzuna esir olup ta beni terk edip sen gidemezsin
Beni yalnızlıkla sensiz bırakarak başkasını sevemezsin
Gitmek istesen de bırakmam seni bensiz gidemezsin
Canın istediğinde çekip gitmek istesen de gidemezsin
 
Gerçek duygularınla bir daha düşün sana ben derim
Sevmiyorum diyorsan eğer yolun açık olsun derim
Sensiz yaşayamazsam da nereye bilmem ben giderim
Canın istediğinde çekip gitmek istesen de gidemezsin
 
Aşkımı gönlümün virane mezarlığında sensiz saklarım
Sensiz gecelerde ben sensiz sokaklarda sanma yatarım
Bakarım ufuklara gülmeyen yarınlarıma kendimden kaçarım
Canın istediğinde çekip gitmek istesen de gidemezsin
 
Erimezse de buz tutsa dondursa da bu gönlümün karları
Ben sensiz hiç yaşayamam inan mutlulukla ben yarınları
Viran illerde viran edilmiş ötmez bülbülüm bağlarımda
Canın sağ olsun çekip gitmek istedin git gidebildiğin yere
 
Sen bu aşkı saklayamazsın ben gibi boşu boşuna harcarsın
Benden gittin gittiğine yaklaştın sanma mutluluğa koşarsın
Pişmanlık içinde kalırsan bu mutlu günleri bir gün ararsın
Canın sağ olsun çekip gitmek istedin git gidebildiğin yere
 
Sensiz bir an bu hayatı aşkı sensizliği sandım ki ben ölüm
Kaybettim sandım bir daha bulamam dedim ben yönüm
Fazla sevmek bağlanmakla hata etmişim ben zaten körüm
Canın sağ olsun çekip gitmek istedin git gidebildiğin yere
 
Ey dünyam mutsuzluğuma sende benimle durma ağla
Gözümde akan her damla hatırına o yâri bana sen bağla
O yar terk etti sen terk etme yaşayamam böyle bu canla
Canın sağ olsun çekip gitmek istedin git gidebildiğin yere
 
Kul Mehmet’im artık anladım sensiz ölmem artık kahrımda
Artık seni hiç düşünmem ben artık yalnız başıma kaldığımda
Seni unuttum artık seni düşünmüyorum artık ben uzaklarda
Canın sağ olsun çekip gitmek istedin git gidebildiğin yere
 
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç