Bu Blogda Ara

29 Aralık 2014 Pazartesi

Şiir Bakışlım

Şiir Bakışlım

Şiir Bakışlım


Sen gözlerini şiirden mi aldım sevdiğim? Gözlerinde dünyayı, Aşk’ı, mutluluğu, en önemlisi de sevinç dolu yarınlarımı ve hayallerimi görüyorum.

Göz kırpışında yüreğim aşkın vadisinde uçuyor seninle.

Gülümsemen de tıpkı şiir gibi. Coşkumu, sana olan hislerimi dünyanın tüm güzelliklerini hissettiklerimi, gönlümde bahar çiçekleri gibi açıyorsun kokuyorsun şiir bakışlım.

Dünyanın tüm renklerini sökerek, şiir bakışınla hepsini gönlüme çiziyorsun şiir gözlüm.

Nefesinde gül kokusunda. Hangi melek, öptü anlında sana geçti güzelliği? Bilmiyorum!

Tüm yazdığım şiirlerimde nur yüzün, gülümseyen şiir gözün, gülümseyen gamzelerinin çukurunda yeşeren güller, bana ilham veriyor şiir gözlüm, şiir sözlüm.

Şiir gözlerinle, kâinatı sunuyorsun avuçlarıma gönlümün dua huzur sarayına.
Efruz gönlünle, noktasız hece ’siz şiirlerime susuşlarıma dil, nergis kokan saçlarınla şiirlerime sayfa oluyorsun, saçlarını her kokladığımda şiir gözlerine baktığımda yeniden şiirler yazıyorum, lerzan kalemimle şiir bakışlım.

Gecenin yıldızlar şiirlerime tek tek dökülüyor şiir bakışlarınla, ayakaltında yarınları uçurumları götüren, uçurumları sildim şiir bakışlarınla şiir sözlüm.

Ne güzel oldu bir anda karşıma çıktın, kâinatı verdin şiir bakışlarınla, binlerce şehir, dağ, ova, memleket gezdim hicap ile gönül perdelerimi sonuna kadar açtım tam yırtarken, sular gibi çağladın karşıma çıktın şiir sözlüm, şiir bakışlım, şiir özlüm…

Gözlerime sevinçler dola dola seni buldum, dertlerime derman oldum kanayan gönül yaramı, gönül elinle, dilinle, bakışınla sardın şiir bakışlım.

Artık yüreğim yanmaz, gözlerimde kanlı yaşlar akmaz, dünyada cenneti yaşattın bana işte Rahman her kula bu güzelliği nasip etmez diyorum şiir bakışlım.

Beni aldın başka âlemlere götürdün, şimdi seninle her anım, her dakikam, her saniyem sensin, şükürler ediyorum Rahman’a seni şiir bakışlarını gönlünü ömrüme yazdığı için şiir bakışlım.

Mehmet Aluç

Lerzan: Titreyen

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç