Bu Blogda Ara

14 Ocak 2015 Çarşamba

Kulu Ağlarsa Koşar Rahman Kula Anında


Rüzgâr sildi aniden mazinin hesabını
Ne bakışların kaldı ne has bahçemde gülüm
Rahat ol sende artık yap kendi hesabını
Ayrılık yolu artık bana değil ki ölüm

Hayatım nasıl öder ayrılık diyetini
Belki hayat bildi senin kirli niyetini
Yıktın zaten hayaller dolu gülen gemimi
Ayrılık yolu artık bana değil ki ölüm

Düğümlenir sanma yar sensiz artık bu hayat
Ufukta doğan güneş bana artık gül hayat
Niyetinmiş yar bildim artık kokmuş küf bayat
Ayrılık yolu artık bana değil ki ölüm

Çilenle ölen ben bak yürürüm mutluluğa
Sende koşuyorsun bak solmuş son soluğa
Vefasızlığı sende almışsın sağ koluna
Ayrılık yolu artık bana değil ki ölüm

Kabul eder mi Rahman artık dileklerini
Beraber çalmıştık biz Rahmanın aşk kapsını
Gördü benim gibi bak tüm çirkefliklerini
Ayrılık yolu artık bana değil ki ölüm

Kul Mehmet’im vuslatım bekler gül kapısında
Rahman bilir doğrusun koymaz eli koynunda
Kulu ağlarsa koşar Rahman kula anında
Ayrılık yolu artık bana değil ki ölüm

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç