Bu Blogda Ara

12 Ocak 2015 Pazartesi

Yürüdüler Rahman’a buldular cana deva



Mecnun isen leyla'nın aşkı ile sende yan
Aşkla olursan her şey sevdiğine bak ayan
Dayan mecnunum dayan Leylan seninle her an
Leylan bakıyor sana o bakar olur ayan
Leylada senin gibi yanar yüzü ak her an
Size bu aşkı veren bildiğiniz gibi hak
Mecnun o leylasını kendinde gördü o an
Onun hayali bana yeter dedi her zaman
Aşkının nur yolunda kesilse de takati
Olmaz gönüller hiçbir zaman bakışlar katı
Leylan gönlünde neden gönlünü dağlıyorsun
Mecnun her an seninle neden sen ağlıyorsun
Bak can mecnun yanında hep seninle o gezer
Sanma ki leyla başka gönülde seni üzer
Leyla der ki eridi mecnun’suz içim yağım
Adımların o gönül sesinde can kulağım
Bak gönlüne karşında bakarak duruyorum
Beni gör görmezsen yar sanma ben yaşıyorum
Leyla der seninleyim ben senle yaşıyorum
Mecnun için yok oldu bir anda tümden zaman
Gönül seyran eyledi yok oldu zaten mekân
Kavuşamaz dediler kavuştu bilmediler
Aşkın tüm özlemiyle mecnuna hasret leyla
Merhametle doldu an o gönlü sen gel anla
Mecnunla Leylaya bu yapılan mıdır reva
Yürüdüler Rahman’a buldular cana deva
Mehmet Aluç


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç