Bu Blogda Ara

17 Ağustos 2015 Pazartesi

Gel Ey Yar Bana Eş Dost Kardeş Olmayı Anlat



Gel ey sevgili bana yar olmayı anlat
Yar olup koynunda yatmayı anlat
Yar ol bana ömrümü aydınlat
Yağmurun ilk damlası gibi gönlüme yağ
Bereket Rahmet ol yar, at gönlünden gönlüme halat

Besmele ile başlamayı anlat

Nur Kur’an ile Nur sünnet ile yaşamayı anlat
Ayaklarımı din üzerine aşk ile sabitlemeyi anlat
Yağmurun ilk damlası gibi gönlüme yağ
Bereket Rahmet ol yar, at gönlünden gönlüme halat

Besmelenin bereketini gönlüme yazmak için
Verilen nimetlere şükür etmek için
Ağlayanların gözlerindeki yaşları silmek için
Gel bana vicdanı anlat yar
Yağmurun ilk damlası gibi gönlüme yağ
Bereket Rahmet ol yar, at gönlünden gönlüme halat


Gel ey yar bana eş olmayı dost olmayı kardeş olmayı anlat
Omuz omuza dertler anında omuz vermeyi anlat
İlk akan kanın feryadın âlemi saran sancısını anlat
Bana karanlık bakışları nurdan bakışları anlat
Yağmurun ilk damlası gibi gönlüme yağ
Yol ol bana yollu anlat, yol olmayı anlat.
Bereket Rahmet ol yar at gönlünden gönlüme halat
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç