Bu Blogda Ara

20 Ağustos 2015 Perşembe

Hala Anlamanı Bekliyorum


Ben mi anlatamıyorum
Sen mi anlamıyorsun bilmiyorum
Anlatırken zorlanıyorum
Yalnızlığıma çaresiz kalışına
Gözyaşlarıma aldırış etmene
Seni yüreğinde
Yaşaman izin vermeyişine
Anlam veremiyorum
Anlatamıyorum
Anlamsız kalıyorum
Yollar çekerken çilemi
Senin kayıtsız anlamsız
Kalmana şaşırıyorum
Yorgun hayatın üzerine uzanırken
Yorgunluğuma kayıtsız kalman
Ben yanarken senin yanmaman
Sanki biz yokuz
Âlem yok anlayışın yok
 Solmuş dalları kırılmış bir çiçek gibi
Kırık dökük bir kenarda bekleyişimiz
Nedensiz nedeni belirsiz
Ben mi anlatamıyorum
Sen mi anlamıyorsun bilmiyorum
Anlatırken zorlanıyorum
Yalnızlığıma çaresiz kalışına
Gözyaşlarıma aldırış etmene
Hala anlamanı bekliyorum
Anlamsızlığın  uçurumunda
Anlayabileceksen eğer
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç