Bu Blogda Ara

12 Ağustos 2015 Çarşamba

Hakkı Bilir Candan Seversin Dedim Yanıldım



Herkes sığar bu cihana bir ben gönlüne yar sığamadım
Gelir gönül yaramı sararsın dedim boşa bekledim sana varamadım
Cevher ile dolu gönlün kapısın açıp içeri buyur etmedin yalnız kaldım
Hakkı bilir candan seversin dedim yanıldım bilemedim terk ettim diyarı yol bulamadım

Hem inci hem sedefle kaplı gönlü tarumar ettin yıktın değerin bilmedin
Belki gönlümdeki aşk ile gülersin dedim sen söz dinlemedin
Bak gönlüne içindeki inci ile sedefi sil gülecek kapıyı kapattın zamanın biteceğini hissetmedin
Hakkı bilir candan seversin dedim yanıldım bilemedim terk ettim diyarı yol bulamadım

Can ile cihan benim terk eyledim bulunduğun mekânı feryat eder gibi
Baktım yolda etrafıma herkes eder feryat aynı benim gibi
Yakan gönülleriniz olmuş leş kokar yar sanki dökülmüş yollara yer gönülleri leş kargaları gibi
Hakkı bilir candan seversin dedim yanıldım bilemedim terk ettim diyarı yol bulamadım

Lisan ile sığamadım aşk ile sığamadın gönlüne kelimeler sözlerim kaldı ben gibi kifayetsiz
Gözlerinizi dünya hırsı kaplamış bakar gözleriniz atar kalbiniz basiretsiz
Kul Mehmet’im suret ile gönlü gördün fazla söze gerek yol o zaten gönlünde ehemmiyetsiz
Hakkı bilir candan seversin dedim yanıldım bilemedim terk ettim diyarı yol bulamadım
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç