Bu Blogda Ara

7 Ekim 2015 Çarşamba

Ben Daha Ne Söyleyeyim.



Yürekler katı söyleyin merhameti kim sattı
Gece gündüz duyarsızlıkla kimler yattı
Bir damla mutluluğu reva görmediniz
Söyleyin size daha ne söyleyeyim

Gözümden akan yaşı silen yok
Sizin ise her gün karnınız tok
Yarınlarınız sımsıcak gülümser
Benim yarınım karanlık kaldı mı iyimser
Söyleyin size daha ne söyleyeyim

Kanar yüreğim saracak doktoru var mı?
Söyleyin bu çektiğim bana reva mı?
Bir merhaba sözcüğü size çok mu zor
Anne baba sevgisi yakar yüreğimi kor
Söyleyin size daha ne söyleyeyim

Hayat denilen hayatta sınıfta kaldım
Kışın soğuklarda kaldırımlarda yattım
Bir gülümsersiniz diye suratınıza baktım
Suratınızdaki nefreti görünce hemen kaçtım
Söyleyin size daha ne söyleyeyim

Gözlerim kapanır uyku ile
Uyuyamam yatacak yerim yok bile
Korkarım donarak ölmekten mezarım olmaz diye
Mezarım olsa da Fatiha okuyan olmaz bile
Söyleyin size daha ne söyleyeyim

Sokak çocuğu olmayı ben mi istedim
Günah işlemedim tokat yemeyi ben mi seçtim
Beni sımsıcak biraz sevin dedim
Yüzüme bakmadınız viran sokaklara attınız
Söyleyin size daha ne söyleyeyim

Kul Mehmet’im elif kardeşimden ilhamla yazdın
Yazdın da yüreğin parçalandı sende çok kızdın
Kızsan da değişen yok sende sınıfta kaldın
Söyleyin kendime ben daha ne söyleyeyim
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-
Not: Elif Karabulut kardeşimin- Kırık Mercek-

Şiirinden ilham alarak yazılmıştır.

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç