Bu Blogda Ara

13 Ekim 2015 Salı

Gülşen Etsen Ömrümü.



Aşkın bende bırakmadı ki mecal
 Yakar bakışın bu sinemi ne hal
Sineye çekilmez aşk bilirim ah
Gülşen etsen ömrümü ne olur yar

Aldanma derim gönül o gülüşe
Gitme peşinde sen olursun köle
Sevmek için eyleme sen acele
Gülşen etsen ömrümü ne olur yar

Karşılıksız sevmenin derdi çoktur
Yar sevmezse bunun dermanı yoktur
Esen bu ayrılık rüzgârı kordur
Gülşen etsen ömrümü ne olur yar

Gönlüm mecruh eyledin sen ey zalim
Bilmem ne olacak benim bu halim
Gönül yandı kül oldu yok hayalim
Gülşen etsen ömrümü ne olur yar

Emanet bu canı sen ettin viran
Gülersin dedim belki bana bir an
Salınarak gezme ne olur utan
Gülşen etsen ömrümü ne olur yar

Aç gönül kapını bak bahar oldu
Gönül bağında bak güllerin soldu
Bir gün dedim bak aylar yıllar oldu
Gülşen etsen ömrümü ne olur yar

Gönül bağında öten bülbül öldü
Elvan elvan açan güller döküldü
Kapında bekledim belim büküldü
Gülşen etsen ömrümü ne olur yar

Aşk ile sevende olur kişilik
Aşk ile sevmeyende var aksilik
Aşk ile konuşmalı dil iyi bil
Gülşen etsen ömrümü ne olur yar

Dinle sen beni al aşktan bir damla
Ayrılıkla yakma zehirden gamla
Belki seversin beni sen zamanla
Gülşen etsen ömrümü ne olur yar

Kul Mehmet’im tüm dağlarım yıkıldı
Beni sevmeyeceksin anlaşıldı
Ömür bu çoğu gitti azı kaldı
Gülşen etsen ömrümü ne olur yar

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç